מחפשים שרותי קידום אתרים במטרה להגיע לדירוגים יותר גבוהים עם אתרכם שמציע שרות או מוצר נפלא ?

כמה הצעות מחיר כבר קבלתם ? – 3, 4, 5 או יותר ?

האמת, כל זמן שאתם כמפעילי אתרים משקיעים בהשוואת הצעות מחיר ושיחות טלפון עם עוסקים בתחום, אולי כדאי שתחשבו איך תוכלו לנצל את התנועה שכבר קיימת באתרכם בצורה נבונה לסגירת עסקאות, אחרת יכול להיות מצב של דירוג גבוה ומספר גולשים גם הוא בעליה מתמדת, אך אין סגירות ואז בא תסכול ותחושה שנותן שרות מספק שרות לא מקצועי.

כאשר לקוח פונה לנותן שרות בתחום שיווק באינטרנט, לקוח בדרך כלל "יודע" מה הוא צריך לעסק שלו ולעיתים קרובות יעמוד על שלו במטרה מצד אחד לחסוך בעלויות ומצד השני לקבל קשת של שירותים, אך דבר שיש לשים לו לב, הוא שלקוח לא תמיד יודע מה הכי כדאי לעסק שלו ולכן עליו לספר למשווק על האתר, תחום פעילות ומה הוא מצפה מהאתר.

רק לאחר אספקת כל הנתונים הנ"ל, יהיה ניתן להציע מספר חלופות שביניהם ללקוח יש לבחור.

בדרך כלל ההצעות ייבנו על בסיס ניסיון של משווק ותקציב הזמין של הלקוח ולעיתים ההצעה תכלול דברים טיפה או שונים מקצה לקצה מאלה שלקוח ביקש במעמד שיחה ראשונית.

הסיפור שמתחיל את הפוסט הוא מהשטח וקורה לעיתים קרובות, לכן תארו לעצמכם שלקוח כזה מתחיל לשלם על שרותי שיווק וקידום באינטרנט ואכן הגרפים מראים שיש שיפור נוסף בכניסות לאתר, אך מה קורה עם הפניות הנחשקות.

במקרה כזה, ייתכן ואין כל צורך בעבודת הקידום אלא בשינויים בתוך האתר וקשורים לתחום שיווק באינטרנט.

במקרים רבים יהיה מספיק לשנות סדר של פריטים בודדים בדף אחד או בסדרת דפים השינוי לא כבר יורגש תוך ימים ספורים, אך ייתכן ושינוי קל זה לא יספיק ויצריך התערבות נוספת בטקסטים ואופן כתיבתם, בצבעים ואופן שידור המסר, הוספת תמונות שיוסיפו לחוויית הגלישה ועוד וכד'.

לפי מה שניתן להבין מהכתוב, סדרת שינויים זו, תעלה סכום נמוך יחסית לעלות הצעת קידום לתקופה של שנה ועשויה להביא למהפכה של ממש באתר האינטרנט שעד למפגש עם אומן שיווק באינטרנט, הצריך ממפעיליו השקעת זמן וכסף ללא החזר על השקעה.

בנוסף לקריאת מאמר הנ"ל, מומלץ לעיין בעמוד שיפור אחוזי המרה ברשת

למידע נוסף אודות קידום אתרים בגוגל להשגת תוצאות משביעות רצון ולקוחות חדשים, מוזמנים להיכנס לאתר http://www.leonid.co.il