לאורך השנים בוצעו ניסיונות רבים לטפל בבעיות התקרחות ואובדן שיער, אצל גברים ונשים כאחד. בין האפשרויות הרבות ניתן למצוא תוספי תזונה, קבלת הורמונים, מתן תרופות וטיפולים כירורגיים כאלה ואחרים. למרבה הצער, אף אחת מהאפשרויות הללו לא באמת סיפקה תוצאות מספקות, ובוודאי שלא לטווח הזמן הארוך. כעת סוף כל סוף נמצא הפתרוןהשתלת שיער בשיטת FUE. במה בדיוק מדובר? להלן כל המידע.

FUE – הדור הבא של עולם השתלות השיער

שיטת ה- FUE (Follicular Unit Extraction) היא אחת מבין שתי שיטות לביצוע השתלת שיער כאשר זו הוותיקה יותר (FUT) כבר כמעט ואינה נמצאת בשימוש כיום. במהלך השתלת שיער בשיטת FUE נעשה שימוש בזקיקי השיער הבריאים והתקינים של המטופל (בדר"כ מאזור העורף) כאשר הם מוצאים בבודדים או בקבוצות קטנות באמצעות מכשיר מיוחד.

לאחר מכן זקיקים אלו מושתלים באזורי הקרקפת הקירחים, גם כן, באמצעות מכשיר מיוחד שקובע באיזה עומק נשתלים הזקיקים בהתאם לסוג השיער והעור של המטופל. הזקיקים מושתלים בקבוצות של בין 1ל- 4 זקיקים ולאחרהטיפול הם מוזנים בחומר מיוחד שמעודד את הקליטה שלהם במקומם החדש.

יתרונות שיטת ה- FUE

לעומת שיטת ה- FUT, בה מוסרים "בלוקים" שלמים של זקיקים מאזור העורף ולא כבודדים, בשיטת ה-FUE ההשתלה נחשבת להרבה יותר אלגנטית ומוצלחת. אחוזי השרידות של הזקיקים בשיטה זו הרבה יותר גבוהים, כך שהצורך בטיפולים חוזרים כמעט ואינו קיים. בנוסף, השיטה מאפשרת להשתיל יותר זקיקים פר ס"מ במטרה להשיג תוצאות של שיער צפוף יותר. על כל זאת ועוד, משום שהזקיקים מוצאים כבודדים ומושתלים כבודדים, אין לטיפול תופעות לוואי ולא נגרמת הצטלקות כפי שנפוץ למצוא בשיטת ה- FUT.

DHI– שדרוג של שיטת ה- FUE

למעשה, בימינו אף ניתן למצוא שדרוג לשיטת ה- FUE, ואנחנו מדברים על השתלת שיער בשיטת ה- DHI. מדובר בווריאציה של שיטת ה- FUE עם אחוזי הצלחה משופרים אפילו עוד יותר. השיטה מתבצעת באופן עקרוני בדיוק כמו שיטת ה-FUE רק שמתבצע שימוש ב- "עט" השתלה מיוחד שמשתיל את הזקיקים בזווית ובעומק הנכונים בצורה ממוחשבת. כמו כן מתבצעת סלקציה של הזקיקים טרם ההשתלה, לבחירת הטובים והחזקים ביותר.

כמה זה עולה לכם?

על מנת לעבור טיפולי השתלת שיער לגברים בשיטת ה-FUE בישראל, יגבו מכם בין 10,000 ל- 25,000 שקלים, בהתאם לכמות הזקיקים הדרושה להשתלה. באופן כללי השתלת שיער בשיטת FUE מאפשרת את השתלתם של כ- 4000 זקיקים בטיפול בודד, כך שאם דרושים יותר טיפולים, ניתן בקלות להגיע לסכומים גבוהים הרבה יותר.

עלות זו נשמעת מאיימת עבור רובנו, ולכן חשובלדעת כי ישנה אלטרנטיבה והיא לעבור את הטיפולים בחו"ל במדינות דוגמת טורקיה או קפריסין. רמת המקצועיות שם גבוהה מאוד ויש שאומרים שתעלה על זו שבישראל. והמחירים? 50% ממחירי הארץ!!! מה שהופך את העניין למשתלם ביותר.

רצוי ליצור קשר עם חברות הפועלות כאן בארץ ואשר מתמחות בשיווק חבילות הטיפול ויצירת הקשר עם הקליניקה המתאימה ביותר עבורכם. שיהיה בהצלחה!

רוצים לקבל מידע מעודכן בנושא השתלות שיער לנשים וגברים בחו"ל ובארץ? מוזמנים לגלוש באתר http://www.turkish.co.il/