אם למרבית הגברים מפריע השיער הדליל שעל ראשם, תארו לעצמכם מה מרגישה אישה אשר מתחילה לאבד את שיער ראשה. שיער יפה ושופע מהווה סמל נשיות מובהק, וזאת הסיבה שחייבים למצוא פתרון מהיר כאשר הוא מתחיל להיעלם אט אט. בדיוק כמו אצל גברים, גם במקרה של נשים שמתחילות להקריח, השתלת שיער היא הפתרון היעיל ביותר.

מתעניינת בהליך השתלת שיער ורוצה לקבל את כל המידע עוד לפני שתפני לקליניקה מסויימת? להלן סקירת מקוצרת שתעשה לך קצת סדר בעניין.

כיצד מבצעים השתלת שיער? והאם זה באמת עובד?

טיפולי השתלת שיער מבוצעים בכל יום בכל רחבי הגלובוס, ואינספור נשים מקבלות את שיערן בחזרה. השיטה כוללת את הוצאתם של זקיקי שיער בריאים (מהעורף בדרך כלל) והשתלתם במקומות שחסרים בשיער וזקוקים לתיגבור. את הניתוח מבצע רופא (או טכנאי בפיקוח רופא) וזאת לאחר ביצוע אבחנה מסודרת שכוללת את בדיקות עובי עור הקרקפת וסוג העור של המטופלת (הדבר נדרש לשם חישוב עומק השתלת הזקיקים) וצפיפות הזקיקים באזור התורם.

במידה והניתוח מבוצע ע"י רופא מומחה ומקצועי ובאמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם ואיכותי, אחוזי ההצלחה של ההליך גבוהים במיוחד. יש לציין כי השתלת שיער לנשים מתאימה גם למקומות אחרים מלבד הקרקפת, כגון לצרכי עיצוב מחדש של הגבות או מילוי אזורים מצולקים בגוף.

אפשרויות הביצוע

כיום ניתן לעבור השתלת שיער באמצעות אחת משתי השיטות – FUT או FUE, כאשר לשיטה השנייה יש וריאציה מתקדמת יותר הקרויה DHI. שיטת ה- FUT כוללת הוצאת פיסת עור זעירה (קרויה גם "סטריפ") יחד עם הזקיקים והשתלה במקום המיועד. שיטה זו מתאימה כאשר אין צורך בהשתלת זקיקים רבים והאזור הדליל אינו נרחב. השיטה נחשבת לזולה יחסית מבחינת מחיר אך יש לקחת בחשבון כי לעיתים היא עשויה להסתיים בהופעת צלקות מטרידות שאינן אסתטיות באזור העורף.

השיטה השנייה להשתלת שיער היא שיטת ה- FUE שכוללת הוצאה של הזקיקים "אחד-אחד" ולכן ניתן להגיע באמצעותה לצפיפות זקיקים גדולה יותר באזור המושתל, מה גם שהיא לא טומנת בחובה שום הופעת צלקות כלשהן באזור התורם או המקבל. הווריאציה המתקדמת שלה, ה- DHI, משתמשת במכשור טכנולוגי מתקדם אפילו יותר, כזה שמאפשר את ביצוע השתלת הזקיקים בזווית ובעומק הרצויים, וזאת רק לאחר ביצוע סלקציה שלהם תחת מבחנה על מנת לבחור את הטובים והבריאים ביותר.

שיקולים שונים שיש לקחת בחשבון

אם את כבר שוקלת לעבור השתלת שיער, בוודאי שתרצי להשיג תוצאות שיראו טבעיות לחלוטין לא רק לזמן הווה, אלא גם לטווח הזמן הארוך. בהתאם לזאת עליך לבחור בקליניקה אשר השתלת שיער לנשים היא תחום התמחותה, ובהתאם לזאת תדע לתכנן עבורך את קווי המתאר המתאימים והנכונים ביותר. בקליניקה שכזאת יוכלו להראות לך הדמיות מדוייקות של התוצאות לאורך זמן, כך שתדעי בדיוק כיצד שיערך החדש יראה לאורך השנים.

מבחינת מחירים, ניתן לעבור את הטיפול כאן בישראל ולהיפרד מעשרות אלפי שקלים בממוצע, או לטוס שעה-שעה וחצי לטורקיה או קפריסין בהוצאות כוללות של 50% פחות ממחירי הארץ. יתרון נוסף שיש לטיפול בחו"ל הוא הדיסקרטיות הרבה יותר, אך במיוחד המקצועיות הרבה של הרופאים שם שנחשבים למומחים עולמיים, כך שמטופלות מכל העולם מגיעות אליהם במיוחד.

ישנן חברות ישראליות רבות שישמחו לעזור לך בהתקשרות עם הקליניקה המתאימה, ורצוי להיעזר בהן לשם השגת חבילות הטיפולים האיכותית והמשתלמת ביותר.