אם אתם בני 30 פלוס, ייתכן ואתם זוכרים איך כשהייתם חיילים, לעבוד "מהצד" היה כמעט בלתי אפשרי, גם אם הייתם מגיעים הביתה מדי יום. כיום, הבינו בצה"ל שחייל עם תלוש משכורת עשוי להיות חייל מאושר יותר ויעיל הרבה יותר. אז אם גם אתם מסרבים להסתפק במאות השקלים שצה"ל מפקיד לכם ב-1 לכל חודש, בואו נראה כיצד תוכלו למצוא עבודה זמנית לתקופת הצבאבקלות ובמהירות.

חברת השמה – עושים את העבודה בשבילכם

נתחיל ברשותכם באופציה המסורתית אבל האידיאלית ביותר עבור חיילים – חברות ההשמה. כשחוזרים הביתה מדי סוף שבוע או לפנות ערב במהלך השבוע, אין פנאי וכוחות "לשבת" על האינטרנט ולתור אחר עבודות באתרי עבודות מזדמנים. זוהי בדיוק הסיבה מדוע חיפוש עבודה זמנית לחיילים דרך חברות השמה נחשב לאפשרות כל כך מוצלחת. חברת ההשמה כבר תבצע את כל עבודת החיפוש עבורכם, רק בצורה מקצועית ומדויקת יותר.

כל מה שצריך זה להירשם לחברת השמה אחת או יותר, למלא את הטפסים הרלוונטיים, ולהתחיל לקבל זימונים לראיונות עבודה בתחומים המעניינים אתכם, בזמן שבו אתם פנויים. חברות השמה עובדות המון עם אוכלוסיית החיילים ומציעות מאות אלפי עבודות בתחומי ההסעדה, האירוח (בתי מלון למשל), שירות לקוחות, מכירות, מחסנאות, סידורי סחורה ועוד. ניתן למצוא דרך החברות הללו משרות שאינן דורשות ידע קודם, בתנאים שיצליחו, פעמים רבות, להפתיע אתכם לטובה.

דרכים נוספות למציאת עבודה לחיילים

אז נכון, בחיפוש באתרי דרושים באינטרנט יש מעט קושי מפאת חוסר הזמן, אבל עם עובדות קשה להתווכח – יש בהם המון עבודות שיכולות להתאים לחיילים רבים. מומלץ ללכת על האתרים הגדולים והמוכרים, שכן היצע העבודות שלהם גדול בהרבה מהאתרים הקטנים. מעבר לזאת, קיימות עוד שיטות עבור מחפשי עבודה, לדוגמה לוח מודעות לחיפוש עבודה זמנית לחיילים וגם שיטות הבאות:

  • קרובים וחברים – אל תתביישו לשאול בקבוצת הווטסאפ המשפחתית או בבילוי עם החברים בשישי אם מישהו שמע על מקום שמחפש עובדים חיילים…
  • אפליקציות שונות – יש גם לא מעט אפליקציות שיסייעו לכם למצוא עבודה בקלות, דוגמת טלגראם ואחרות.
  • רשתות חברתיות – בפייסבוק ישנן המון קבוצות לחיפוש עבודה, כולל כאלו המיועדות לצעירים וחיילים.
  • לגשת לבתי עסק הנמצאים בסמוך למקום מגוריכם או הבסיס הצבאי שלכם – הכי פשוט, לפעמים גם הכי יעיל.

 

לסיום, נמליץ לכם להיות אופטימיים! אל תגידו "מי ירצה להעסיק אותי רק פעמיים בשבוע?", אל תחשבו "אף אחד לא ייקח אותי כי אין לי ניסיון". רבים וטובים מחפשים צעירים בדיוק כמוכם לקשת רחבה של עבודות. שיהיה בהצלחה!

 

אתר www.avodazmanit.co.il מיועד עבור כל מי שנמצא בתהליך חיפוש עבודה ומעוניין למצוא הצעות עבודה בתחומים שונים.