אם נסתכל סביב, בוודאי נראה מקטעים אורכים של כבישים שבהם הסימון דהה עם הזמן וכמעט בלתי נראה.

ומה לגבי ימים גשומים, כאשר כמות המשקעים עצום?

ללא ספק אין ביננו נהג אחד שלא נחשף למראות מסוג זה כאשר כביש רטוב בגלל המשקעים ולא ניתן לראות בבירור פסי הפרדה בין נתיבים, אשר נבלעים בצבע האפור של הכביש.

ללא ספק ניתן לצייר בדימיון את הקווים המפרידים בין נתיב לנתיב, אך הדבר מייצר קושי רב בעת הנהיגה ואף עלול להיות מסוכן במהירויות גבוהות.

הפתרון לסוגיה הינו כמובן שרות סימון וצביעת כבישים עירוניים וכבישים בין עירוניים, כאשר במרכזו עומד צוות של מספר אנשים עם אפודים זוהרים שמשתמשים במכשור מיוחד לביצוע הסימון, כאשר תהליך הצביעה חייב להתבצע לפי נהלים קבועים תוך שימוש בצבע מיוחד שמצד אחד אינו דוהה מהר מדי וגם מתייבש במהירות רב.

בנוסף על צבע לסימון כבישים להיות בעת חיכוך גבוה וזאת במטרה שרכבים שחולפים על פני הפסים המסומנים על הכביש, בעת עצירה מתאומית (כולל במצבי גשם) לא ימשיכו בנסיעה תוך השפעת התאוצה, אשר צברו לפני בלימה או עצירה פתאומית.

אם בנושא הסימון, זה המקום לדבר גם על צביעת חניות נכים לדוגמא וגם חניונים בשטחים בתחום וגם תת קרקעיים.

כן, תארו לעצמכם שאתם נכנסים עם רכב שלכם לחניון תת קרקעי ואין בו אף סימון – איך ניתן לנצל את המקום בצורה נבונה וגם לשמור על בטיות?

כפי שאתם בטח מבינים – נושא הסימון על כבישים בכלל ובחניונים בפרט מהווה נושא מאוד חשוב שבא לפתור שתי בעיות מרכזיות:

  1. נושא בטיחות
  2. ניהול נכון ויעיל של שטחי חנייונים (קחו בחשבון גם מצוקת חניה בערים רבים בישראל ובהחלט תסכימו של נושא הסימון פותר סוגיות מסוג זה)

 

הנושא הנוסף שגם הוא קשור לסימון – הינו סימון וצביעת מפעלים בתחומים שונים, כאשר גם במקרה הזה נושא בטיחות הינו הנושא המרכזי.

בעזרת סימון נכון ובולט בשטחי מפעלים שונים ניתן להפריד שטחי עבודה בהם מתקני הרמה מסוגים שונים יכולים לנוע ממקום למקום תוך העברת סחורות במפעל, כאשר לצד מסלולים אלו בוודאי קיימים מסלומים עבור עובדי המפעל, שלצורך הדוגמא משתייכים לקבוצת הולכי רגל (כן, גם אם מדובר על עובדים המפעל – עצם העובדה כי חלקם הגדול פועלים ללא מתקני הרמה, הם הופכים להולכי רגל לכל דבר ועניין, כך ששמירת בטיחותם, הינו נושא מאוד חשוב ומרכזי בכל מפעלים ללא קשר לגודלם).

אם אתם מבקשים לקבל הצעה בנושא סימון חניות או סימון וצביעת כבישים או חניה בבניינן משותף או מפעל תעשייתי, תוכלו לעשות זאת באתר http://www.saman.co.il