הליך ההקמה של חברה חדשה, טועמן בתוכו רגעים רבים של אתגר וחוסר וודאות, שיכולים להפוך לקשיים ממשיים ליצור קהל לקוחות קבוע. בין שמדובר על פרילנסר או חברה, כל בית עסק מעוניין להפוך לשחקן רלוונטי בתחום המקצועי בו הוא פועל, עם יכולת להניע את הלקוחות לפעולה בצורה יעילה במיוחד. אחת מהדרכים הכי יעילות ליצור מותג מצליח ומשפיע בשוק, היא על ידי הפקה של סרטון תדמית למותג, המציג בצורה מקצועית את כל היתרונות והעיסוקים של החברה או הארגון אותו אתם מנהלים.

היכרות אישית עם המייסדים והאחראיים

בכל מה שנוגע לעבודה בעסק קטן, המוניטין הוא משאב במחסור. אפילו אם יש לכם כמה לקוחות מרוצים בקנה, קשה מאוד לגייס לקוחות נוספים ללא מערכת פרסום יעילה, אגרסיבית ונוחה מאוד ליצירת עניין בקרב הקהל. וכאן, יש לכם הזדמנות לפעול בצורה אחרת מכל איש מקצוע שאתם מכירים. במקום לפנות שוב לפרסום ממומן קלאסי, בשפה כתובה או עם עיצוב גרפי גנרי למדי, יש לכם הזדמנות ליצור עניין בקרב הקהל שלכם על בסיס סרטון תדמית מקצועי. סרטון התדמית הוא הכלי האפקטיבי ביותר שקיים כיום לרשותם של אנשי העסקים הצעירים, שכן הוא יכול לשבור את המרחק הפיזי וליצור תחושה של היכרות מוקדמת עם החברה, המותג או אנשי המקצועי העומדים מאחורי החברה.

יצירת ערוץ תקשורת אפקטיבי עם לקוח הקצה

לקוחות שרק לומדים להכיר מותג או חברה חדשה, לא תמיד מרגישים שיש להם את היכולת לסמוך ללא עוררין על החברה, במיוחד אם השירותים הם שירותים מקוונים או תחומי עיסוק מקצועיים נרחבים במיוחד. ועל כן, העבודה העיקרית היא על תסריט הסרטון, למען יציאה אל השטח לצילום, כשיש לכם תמונה ברורה של המטרות אותן אתם רוצים להשיג בעת הצילומים. בתור אנשי מקצוע מיומנים, אנחנו לא מתיימרים לדעת מה הן הדרכים הכי אפקטיביות ליצור סרטון תדמית אידיאלי לכל מותג. דווקא מתוך עבודה משותפת עם אנשי המקצוע המובילים בחברה, יש לנו את הזכות ללמוד ולהכיר את תחומי הפעילות ואת חלוקת האחריות, את התוצרים ואת הקשר עם הלקוחות והספקים. וכך, ביחד עם הצוות בחברה, להבטיח שהתוצר הסופי יגלה ללקוחות הקצה את כל המידע החיוני לרושם ראשוני מוצלח ואפקטיבי.

כלי לצבירת אמון – שמסייע לביסוס המותג בסביבה המקצועית

עם תחילתו של הקמפיין הממומן הראשוני ברשתות החברתיות, אשר כולל סרטון תדמית, חברות קטנות מתחילות לראות את השינוי צובר תאוצה ואת הקשר עם לקוחות פוטנציאליים מתהדק. כמובן שאי אפשר לנוח כעת על זרי הדפנה, ובמקרים רבים הדרישה ליצירת סרטוני המשך היא התפתחות טבעית של הליך העבודה, לטובת ביסוס מעמדה המקצועי של החברה שלכם בשוק הכללי. כך שחשוב להשקיע מחשבה בתהליך הבחירה של צוותי הצילום איתם אתם עובדים ולהביא לידי ביטוי את כל הצרכים בהווה ובעתיד לבוא, בצורה הכי מדויקת ומוקפדת שיש.

פרטים נוספים בנושא סרטי תדמית וסרטוני שיווק ניתן לקבל באתר https://marimix.net