בלי קשר לתחילת שנת לימודים בבתי ספר או שנת לימודים באונברסיטאות ברחבי הארץ, רבים מאיתנו משתים בתיקי גב עקב הנוחות שלהם, כאשר בחלק הגדול מן המקרים תיק גב נוח ואפנתי כוללים גם תאים מיוחדים למחשבים נישאים.

לפניכם מספר נקודות מעניינות שיכולות לעזור בעת בחירת תיקים נוחים שיוכלו לשרת אותנו נאמנה שנים רבות ללא קשר לרמת השימוש בתיק.

תחילה נגדיר את מטרות של נניח תיק למחשב נייד איכותי ונוח – למעשה לפי שם של התיק, הוא אמור לשמש אותנו לטובת העברת מחשב נייד ממקום למקום כאשר במרכז כמובן נוחות השימוש ויכולת של התיק להכיל בתוכו גם אביזרי עזר שנלווים לכל מחשב נישא, כגון עכבר, מטען, ייתכן וגם מחברות וספרים שלבן אדם שהולך לרכוש את התיק, יהיה לו חשוב שיכלול מספיק מקום גם עבור אביזרים נוספים מלבד המחשב.

הנושא הנוסף שגם הוא אמור להילקח בחשבון הינו עמידות בפני תנאיי מזג האוויר כמו גשם והשפעת קרני שמש ישירים – כל אלו עלולים מגע בלתי רצוי עם תכולת התיק ולכן חשבו שהחומר ממנו עשוי התיק יהיה עמיד דיו.

הדבר הנוסף שיהיה חשוב בעת רכישת תיק גב למחשב נייד זהו הנושא של עמידות החומר שלא יהפוך לתיק דהוי לאחר זמן קצר, שללא ספק יצביע על העובדה כי חומר ממנו עשוי טעון שיפור ולכן הנושא אמור להתבטא במחיר זול יותר עבור המוצר.

כעת בואו וננשה להבין איפה כדאי ומומלץ לרכוש תיקי גם ותיקים למחשבים ניידים במחירים שיתאימו לרוב הלקוחות ולא יהיו מאוד גבוהים תוך שמירה על איכות גבוה של המוצר.

הייתי ממליץ תחיל הלהגיע בצורה פיזית למספר חנויות ברחבי הארץ ולראות באופן אישי את ההיצע בתחום התיקים למחשבים, לחוש אותם, לראות חלוקה לתאים ואפילו להביא איתכם לחנות מחשב נייד עם כל אביזריו, כולל כמה מחברות וספרים, למלא את התיק שאהבתם בתכולה שאמורה למלא אותו ולנסות להרגיש את החוויה בחנות עצמה.

ייתכן וחלק מן החנויות לא יאפשרו זאת מטעמי שמירה על מוצריהם בצורה תקינה ומצד השני אם אתם תעשו זאת בצורה עדינה תוך שילוב של הרצון של בעל החנות למכור את מוצריו, רוב הסיכויים שלא תקבלו התנגדות למהלך כה חכם ונבון מצדכם כצרכן נבון.

לאחר שבצעתם מספר בדיקות שתוארו למעלה ובחרתם דגמים מסויימים מהמבחר הגדול שקיים היום בשוק, ניתן לחזור הביתה או לסביבת עבודה ולבצע חיפוש בגוגל אחרי תיקי מחשב או תיקי גב.

אולי יהיה קשה להאמין, אבל ברשת קיים היצע מאוד גדול של תיקי מחשב, כאשר חלקן יהיו של אותן חנויות שבקרתם בהן באופן פיזי.

וכעת הנושא הכי מעניינן וחשוב – כאשר תראו מחירים באתרי אינטרנט בוודאי תוכלו להבחין בכך כי מחיר באינטרנט ברוב המקרים יהיה יותר זול מחנות פיזית שבה כבר בקרתם (אם קבלתם את המלצתי 🙂 ) ואם נשלב זאת יחד עם חודש נובמבר ומבצעי בלאק פריידי ומבצעי סוף שנה אזרחית, גדלים הסיכויים, שתוכלו לרכוש את התיק שאהבתם במחיר נמוך משמעותי ממחירי החנות, כאשר יהיה מאוד איכותי ועם אחריות.