ההיצע הגדול שקיים היום בשוק הארנקים מאפשר לנו למצוא ארנקים בסגנונות, צבעים וחומרים שונים מהם הם עשויים, כאשר כל פעם מחדש נוכל לשמח את החצי השני שלנו אם זאת מתנה לקראת חג או מועד חשוב בחיים וגם זאת כאות הוכרה לכבוד משהו מיוחד בחיינו.


איזה ארנקים היום קיימים בשוק?

אז כמו שאמרנו למעלה – היום בשוק בישראל קיימים ארנקים רבים שמהם ניתן לבחור את המוצר האיגכותי והמושלם שלנו ולבצע הזמנה ורכישת המוצר, כאשר את כל הארנקים ניתן לחלק לשתי קבוצות עיקריות כמו ארנקי עור איכותיים בצבעים וסגנונות שונים בעיצובים שונים שיכולים להתאים לכל דרישה שרק תהיה מצד הלקוח, כאשר הרצון תמיד להתאים את הארנק החדש מבחינת הצבע שלו ללבוש שלנו, לתיק איתו אנו רגילים לצאת לעבודה או לפגישות עסקיות וכמובן גם נושא החלוקה הנוחה לתאים שונים עבור כרטיסי אשראי, עבור שטרות כסף, עבור מטבעות, פנקסי שיקים ודברים נוספים אותם אנו רגישלים לשים ולאחסן בתוך הארנק שלנו.

הקבוצה השניה תואמת לתיאור שלמעלה, כאשר השוני היחד הינו החומר ממנו עשוי הארנק והוא דמו עור, כאשר החומר שממנו עשוי הארנק לא פחות איכותי מהעור הטהור, אם כי מוזיל משמעותית עלויות ארנקים.

לקוחות מסויימים יעדיפו עור טהור על פני דמוי עור, אם כי לא ניתן להבחין בין שניהם במבט ראשון וזאת אודות הטכנולוגיה המתקדמת שבעזרתה הארנקים מיוצרים היום (הכוונה כן כמובן לתהליכי עיבוד העור או דמו עור).

החלוקה הנוספת שקיימת בכל הקשור לארנקים זאת החלוקה בין ארנקים לגבר – ארנקי עור טהור ודמוי עור לגברים באיכות גבוה מאוד וארנקים לנשים שגם הם יכלים להיות מיוצרים מדמו עור או מעור טהור כפי שהוסבר למעלה.

איפה ניתן למצוא ארנק עור איכותי וכמה זה עולה?

ניתן בקלות רבה לגשת לכל חנות העוסקת במכירת תיקים ובה נוכל למצוא מבחר מאוד גדול של ארנקים מכל הסגנונות והצבעים, כאשר בחנות יהיה ניתן להחזיק כל ארנק וארנק בידיים ולהרגיש את המוצר, לראות את החלוקה שלו לתאים וגם להתמקח עם המוכר לגבי המחיר שלו (ככל שהמוכר יהיה מוכן לכך 🙂 ).

החלופה הנוספת שבשנים האחרונות יותר ויותר תופסת תאוצה, היא בחירת ארנקים ורכישתם באמצעות האינטרנט דרך אתרי סחר אלקטרוני הרבים שקיימים היום באינטרנט הישראלי והעולמי.

תוך שיטוט קצר באתרים אלו יהיה ניתן לראות שניתן לראות ארנק זהה במחירים שונים באתרים שונים ואים נבדוק ארנקים באתרים בחו"ל, בוודאי נראה שפער במחירים יהיה עוד יותר גדול, כאשר בחו"ל מוצר זהה יכול לעלות בעשרות אחוזים זול יותר, אך יש כאן לקחת בחשבון את הנושא של זמני משלוח שאם יוזמן הארנק דרך אתר בישראל, יגיע המשלוח אלינו תוך כמה ימים ספורים בעוד שהזמנה דרך אתר בחו"ל, תצריך מאיתנו המתנה של כמה שבועות טובים ולכן הבחירה בידיים שלכם.


ומה עם אחריות על הארנק עור החדש?

כמו בכל מוצר אחר, גם בהקשר לארנקים כל ספק או מוכר מעניק למוצרים שלו אחריות לפגמים מסוימים שאחריות מכסה ולדעתי יש כאן לקחת בחשבון שאילו ההזמנה בוצעה ממוכר ישראלי, התנהלות הקשורה למימוש של אחריות תהיה הרבה יותר פשוטה בהשוואה להתנהלות מול ספיקים מחוץ לארץ אם כי אם שרות של נניח אמאזון, חויית רכישה בחו"ל הפכה הרבה יותר נעימה ופשוטה שלעיתים גם מוזילה עלויות וגם מאפשרת ליהנות משרות מעולה.

אישית קונה גם באתרים בחו"ל וגם באתרם בישראל, כאשר לעיתים לבחירת הספק של מוצר כזה או אחר נלקחים בחשבון נושאים נוספים מעבר לרק עלויות ואחריות, לכן בחירת הספר או המוכר בקנייה הבאה שלכם בידיים שלכם.

קניה מהנה ובהצלחה!