אחוז גדול מהאוכלוסיה סובלים מהתקרחות, בין אם על רקע גנטי (גברים עיקר) ובין אם בעקבות סיבות אחרות כגון מתח נפשי, ליקויי תזונה ושינויים הורמונליים. למרבה המזל בימינו קיימות מספר שיטות ניתוחיות אשר מאפשרות להחזיר את המצב לקדמותו, כך שתוכלו להיראות צעירים ויפים ממש כמו בעבר. הדבר מתאפשר באמצעות השתלות שיער אשר מוצעות בקליניקות רבות בישראל ובכל רחבי הגלובוס. בשורות הקרובות נתמקד באפשרות לעבור השתלת שיער בטורקיה, אחת המדינות היותר מתקדמות בתחום.

השתלת שיער – למה דווקא בטורקיה?

זה נכון שמדינת ישראל נחשבת למתקדמת ביותר בתחום הרפואה הקונבנציונאלית, אך בכל הקשור לתחומי הרפואה האסתטית יש לנו עוד הרבה מה ללמוד, הן מבחינת שיטות הביצוע והן מבחינת המחירים. טורקיה לעומת זאת נחשבת לאחת ממעצמות העל בתחום, והיא התמקצעה בעיקר בתחום השתלות השיער לגברים. למעשה, טורקיה מגלגלת מיליארדי דולרים מתעשייה זו ומטפחת אותה כל העת עם מגוון טיפולים חדשים ומסלולי תיירות מרפא משתלמים.

המציאות מראה כי רבים בוחרים לעבור השתלת שיער בטורקיה ולא בישראל וזאת בשל מספר סיבות מרכזיות:

  • מחירים נוחים- מחירי השתלת השיער בטורקיה נמוכים משמעותית מהמחירים המוצעים בישראל ויכולים להיות זולים בכ- 50% מהם.
  • מקצועיות –כאמור, טורקיה היא בעלת שם עולמי בתחום כאשר כל הקליניקות המובילות דואגות להעסיק אך ורק עובדים אשר עברו התמחויות רבות באירופה על מנת לספק את הטיפולים החדשניים והמקצועיים ביותר.
  • שירות מעבר לסטנדרט– מי שזוכר את הקלאבים הגדולים בטורקיה יכול בוודאי לדמיין מה מצפה לו בקבלת טיפול רפואי-קוסמטי במדינה זו. יחס של VIP כתמורה מלאה לכספכם. למעשה, לאורך כל שהותכם במדינה לטובת הטיפול תזכו בכל התנאים והפינוקים הנדרשים.
  • אפשרות לשלב בטיול –הטיפול עצמו אינו כואב או מצריך תקופת התאוששות כלשהי, כך שבהחלט תוכלו לשלב את טיפולי ההשתלה גם עם חופשה נהדרת.

 

בסופו של דבר, גם כאשר לוקחים בחשבון אתהטיסה, המלון ושאר הוצאות המחייה, האפשרות לעבור השתלות שיער בטורקיה עדיין הרבה יותר משתלמת מאשר כאן בישראל, ותציע לכם את הטוב ביותר.

דגשים מיוחדים בהזמנת הטיפולים

טורקיה אכן בעלת שם בתחום אך לא כל קליניקה אכן יכולה לעמוד בסטנדרטים המצופים. לכן, חשוב מאוד לקבל המלצות מפי מטופלים שכבר עברו את התהליך ובמידת הצורך להסתייע בחברות שמבצעות את הקישור המושלם שמשלב בין צרכי הלקוחות לבין הקליניקה שמתאימה להם הן כלכלית והן מבחינת שיטת הביצוע. יש לקחת בחשבון כי ישנן מספר שיטות לביצוע השתלות שיער – FUT,FUE, השתלת זקיקים מבוקרת ועוד, כאשר כל אחת מהן מתאימה למצב אחר של התקרחות ואף עולה מחיר שונה לגמרי.

ללא בירור מקדים אתם עשויים לצאת קירחים מכאן ומכאן(בכל המובנים) ולמצוא את עצמכם תחת ידיהם שלרופאים שאינם מקצועיים דיו.במקרים שכאלה השתלת השיער לא תחזיק מעמד זמן רב, ישנו סיכוי גבוה להצטלקויות ולעיתים אף לגרימת נזק חמור לעור הקרקפת.

מומלץ לבקר באתר http://www.turkish.co.il/ שעוסק בתחום השתלת שיער לנשים וגברים