תחום מכירת סטוקים של מוצרים שונים קיים מאז קיים עולם המסחר, כאשר צד אחד ובעל הסטוקם של מוצרים מסוימים, כאשר הצד השני מחפש לרכוש מוצרים בתחום מסוים וברגע שקיימת התאמה בין ההיצע לביקוש מתקיימת עסקה וסחורה מחליפה ידיים.

למעלה תוארה עסקה רגילה של החלפת בעלים של הסחורות, כאשר לעתים קיימים מקרים בהם קיים הצורך למכור סטוקים בגלל שנניח חברה נכנסה לתהליך כינוס נכסים ולצורך קבלת כסף נזיל כל עוד לחברה קיימים מלאים של מוצרים וסחורות, החברה תציע סטוקים למכירה וזה יכול להיות בגדים, מוצרי מזון, מוצרי אלקטרוניקה וחשמל ומוצרים נוספים בתחומים נוספים.

בתקופת הקורונה נושא של מכירת סטוקים הפך להיות יותר מבוקש, כאשר מצד אחד בעלי הסטוקים מבקשים למכור מלאים בעוד שמצד השני הקונים מרגישים שיש כאן הזדמנות של קניית סטוקים בזול וכאשר השוק יחזור לתפקד בצורה רגילה וזאת רק שאלת הזמן, מי שקנה מלאים גדולים של מוצרים במחירים נמוכים, יוכל להציע אותם במחיר רגיל או קרוב למחירים רגילים ובכך להחזיר את ההשקעה שלו בסטוקים וגם להיות ברווח.

פעילות של מכירת סטוקים וקניית סטוקים מתבצע בשני אופנים – או שהעסקה מתבצעת בהמלצה (מה שנקרא מפה לאוזן) או באמצעות אתרי אינטרנט, כאשר באינטרנט ניתן למצוא אתרי אינטרנט רבים שעוסקים בתחום קניה ומכירת סטוקים.

יש אתרים שמתמחים במוצרים מסוימים ויש אתרים וחברות שעוסקים בסחורה בתחומים מגוונים ללא יוצא מן הכלל וכאשר יש הבנות והסכמות בין המוכר וקונה, מתקיימת עסקת קניית סטוק.

לקבלת פרטים נוספים בתחום קניית ומכירת סטוקים מוזמנים לגלוש לאתר www.stokim.co.il