טרנד חדש ישן משטלת על העולם ושמו שף פרטי עד הבית – כן, כן שף שמגיע עד פתח בית הלקוח ומבשל תבשילים יוצאי דופן ובטעמים שונים ממש במטבח של הלקוח.

רק תארו לעצמכם חוויה יוצאת דופן שאתם בחר ביתכם עם חברים ומשפחה באירוע של נניח יום הולדת לאחד מבני משפחה ושף פרטי מהשורה הראושנה מכין מכין ומסדר עבורכם שולחן ועורך אותו כמו במסעדות יוקרטיות, מכין במטבח שלכם מאכלים שאתם הכי אוהבים ולאחר שהכל מוכן, מזמין את כל האורחים ובני הבית להגיע לשולחן ולטעום מהטעמים המשגעים ותבשילים הטריים שזה עתה הוכנו כנגד עיניכם במטבח שלכם 🙂

מה מומלץ לדעת לפני שמזמינים שף פרטי עד הבית?

קודם יש להבין שיומן של שף פרטי עד הבית מתמלא מאוד מהר ולכן מומלץ מאוד להתחיל לחפש שף פרטי עד הבית כמה שבועות לפני מועד האירוע והייתי אומר אפילו חודש לפני המועד.

לעיתים תצטרכו גם להיפגש עם שף בכדי להכיר אותו ולטעום מהתבשילים שהוא מכין, לסגור מחירים ונושאים נוספים שקשורים לאירוע עצמו – כל זה לוקח זמן.

 

כמה עולה שף פרטי שמגיע עד הבית לימי הולדת ואירועים משפחתיים?

למעשה אין מחירון אחיד לשף פרטי ולכן ניתן לרואת כאן טווח מאוד גדול של מחירים כאשר זה יכול להתחיל מכנה מאות שקלים וגם לחצות אלף שקל לסועד, כאשר על החיר לסועד מאוד משפיע התפריט שאתם תסגרו עם שף פרטי.

 

איפה ניתן למצוא שף פרטי מקצועי?

למעשה קיימות 3 דרכים עיקריות למצוא שף פרטי מקצועי שיגיע לביתכם:

  • לבקש המלצות מחברים ובני משפחה או מכרים וקולגות מעבודה.
  • לבקר בפייסבוק בקבוצות שונות שעיקר העיסוק שלהן זה נושא של שפים פרטים ושם תוכלו ליצור איתם קשר ישיר כולל אפשרות בדיקת התפריט שלהם וגם זמינות של שף פרטי.
  • הדרך הנוספת למצוא שף פרטי היא כמובן למצוא אותו בגוגל, כאשר קיים היצע מאוד גדול של שפים מאוזורים שונים בארץ ואם מבחר מאוד רחב של תפריטים ורמות מחירים.

 

 

מוזמנים לבקר באתר שעוסקת בתחום שפים פרטיים שמגיעים עד בית הלקוח וגם מארחים אצלם בבית http://www.prati.co.il