אחת הבחירות המורכבות ביותר עבור חתן טרם החתונה היא בחירת החליפה. רבים מתלבטים האם לבחור חליפות לחתן של מעצב או חליפות לחתן מושכרות. בשל המחיר היקר יש מי שבוחר לשכור חליפה בשל העובדה כי רוב הסיכוים כי את החליפה שלבשתם ביום החתונה לא ממש תלבשו שוב. בשל מזג האוויר הקייצי בישראל, לא נהוג להסתובב לבושים בחליפות ולכן האופציה של השכרה נחשבת נוחה עבור רבים.

כיום קיימות חנויות רבות להשכרה, מוזמנים לבצע סקר במטרה לבחור את החנות המתאימה ביותר

בשל החנויות הרבות כיום חשוב לבצע סקר במטרה לבחור את החנות המתאימה ביותר. אחת הדרכים הטובות היא להתייעץ עם חברים אשר שכרו חליפה במקום מסוים ויש להם מילים טובות. פרמטר נוסף אשר יש להביא בחשבון הוא עלות. במסגרת הסקר עליכם לבחון את עלות החליפה- בחנויות השונות תמצאו חליפות במחירים שונים.

חשוב מאד להתאים את המידות

כיום גם הגברים נחשבים כוכבים בערב החתונה ולכן עליהם להרגיש בנוח בחליפה. החליפה צריכה להתאים למידות הגוף והבד ממנו עשויה החליפה צריך להיות בד איכותי. נוסף על כך, צבעו של הבד צריך להתאים לצבע של שמלת הכלה על מנת ליצור את ההתאמה המושלמת.

הקפידו לבחור צבעים מתאימים עבורכם

במידה והנכם מעוניינים להשכיר חליפה חשוב ביותר לבחון את עניין הצבעים-  האם אתם מעוניינים לבחור חליפות לחתן הכוללות צבעים נועזים או שמא

נדאג לסייע לכם בבחירת החליפה

אנחנו באנטילופ נשמח לסייע לכם בבחירת חליפת חתן ליום המרגש בחייכם מתוך הבנה כי אתם מעוניינים להיראות במיטבכם ביום החשוב ביותר ולגרום לאורחים בחתונה להחסיר פעימה כאשר הם יבחינו בכם.

אנו בחברת אנטילופ נשמח לסייע לכם להתאים את החליפה למידות שלכם על מנת שתרגישו בנוח ביום החתונה שלכם. אם אינכם רגילים ללכת בחליפה בחיי היום יום  צוות המוכרים שלנו ישמח להתאים עבורכם את החליפה הטובה ביותר. אנטילופ הינה חנות ותיקה בה מועסקים צוות עובדים מקצועי אשר ישמח לסייע לכם לבחור חליפה בהתאם למידות שלכם. אנו מבינים כי יום החתונה נחשב לאחד הימים המרגשים ביותר בו אתם מעוניינים להיראות במיטבכם ולכן צוות העובדים המסור שלנו ישמח להתגייס למשימה.